Overzichtelijke plannen die in begrijpbare taal worden geschreven, geen onzin!
Doelgericht
Wij bedenken meetbare doelen waar direct op gehandeld kan worden.
Toekomstgericht
Jij kan na oplevering alle plannen blijven gebruiken als houvast.
(online) Marketingstrategie
Advertenties draaien met een doel, beslissingen nemen gebaseerd op feiten.
Een goed doordachte marketingstrategie zorgt ervoor dat je meetbare resultaten kan boeken en houvast hebt tijdens het ondernemen van marketingactiviteiten.
''Bij vragen konden wij altijd direct terecht en werden snel geholpen. Het fijne aan Hyperfix is dat ze een full service bedrijf zijn en alle kennis in huis hebben voor alles wat online gedaan moet worden omtrent ons bedrijf. Zo konden we een website laten maken, maar ook alle online marketing laten regelen''
Ties Kalker Nedumo
''Gedurende het hele proces hield Kasper ons goed op de hoogte, en alles wordt heel duidelijk uitgelegd. Daarnaast is Kasper super flexibel, snel en luistert hij echt naar je wensen. Wij zijn mega tevreden en raden Hyperfix dan ook zeker aan!''
Esmée Kranenburg Windfondsen Dronten
''Aan de opdracht om een overzichtelijke en goed bedienbare website te realiseren is zeker voldaan. Wij krijgen daar goede reactie op. Ook na oplevering van de site blijft Hyperfix je ondersteunen en dat is prettig''
Henry Veltmaat Nedimpex Products
Een score van gemiddeld 5 sterren op
Alles op een rijtje
Duidelijke strategieën
Volgbare plannen, ook na oplevering
Concrete doelen en KPI's
Meetbare resultaten
Duidelijke planning
Geen onverwachte kosten
Je wordt betrokken bij het hele proces
Een volledig overzicht van jouw (online) positie
Je hebt vast nog wat vragen...
Welke meetbare KPI's moet ik gebruiken om het succes van mijn marketingactiviteiten te beoordelen?
Het kiezen van de juiste KPI's hangt af van verschillende factoren, waaronder de specifieke doelen van je marketingactiviteiten, de aard van je bedrijf en je doelgroep. In het (online) marketingplan worden de keuzes voor de verschillende KPI's onderbouwd en weet jij precies waar jouw bedrijf zich op moet focussen.
Op welke manier kan ik de effectiviteit van mijn marketingactiviteiten meten en verbeteren?
Door concrete doelen en KPI's (Key Performance Indicators) op te stellen. Met KPI's kan je op een SMART geformuleerde manier je marketingactiviteiten meten op effictiviteit. Wij stellen samen met jou haalbare doelen en KPI's op, zodat de effectiviteit van alle marketingactiviteiten gemeten kan worden.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn merk de waardering krijgt die het verdient bij mijn doelgroep?
Door te kijken naar je huidige waarde propositie (de waarde die je biedt aan je doelgroep) en waar je doelgroep behoefte aan heeft. Wij kijken samen naar de huidige waarde propositie en de behoeften van de doelgroep. Uit deze informatie bouwen wij een knallende waarde porpositie waar je doelgroep geen nee tegen kan zeggen!
Kan ik jullie diensten eerst uitproberen?
Tuurlijk kan dat! Wij geven standaard een gratis eerste adviesgesprek. Daarnaast maken wij het concept voor strategische plannen ook volledig vrijblijvend.
Hoe kan ik er voor zorgen dat mijn personeel de marketing plannen ook snapt?
Nadat wij de startegische plannen hebben opgeleverd, komen wij gratis langs om deze te presenteren. Tijdens deze presentatie wordt er gepraat in begrijpelijke taal en is er achteraf ruimschoots tijd voor het stellen van vragen.
Hoe weet ik wat ik kan verwachten?
Voorafgaand aan het project maken we duidelijke afspraken en randvoorwaarden, zodat niemand voor telleurstellingen komt te staan.
Samen kijken wat er mogelijk is?
Een eerlijk gesprek waarin wij elkaar leren kennen en jij direct gratis advies krijgt op jouw situatie